Official hD17

Official hD17

Wednesday, March 19, 2014

~Percutian ke Indonesia (Part 3)

Assalamualaikum! bersambung lagi untuk part seterusnya......hari ke 3 di Indonesia dan ke 2 di Bandung..Selepas breakfast  kami pun bersiap2 untuk pergi bershopping..dunia untuk wanita dan setengah lelaki =).. Dalam pukul 10 pagi Hendra, our supir pick up kami kat hotel.....Destinasi pertama kami Pasar Baru...ni syok kalo nak shopping tapi kena pandai pilih la..takut2 nanti kena tipu...huu..kat sini, kawan Hendra, Apek nama gelaran (sbb mnat Khairul Fahmi) yang bawak kami..cakap je nak beli ape, dia tunjukkan kedai dgn harga yang berpatutan...(Kat sini hati2 sikit, banyak peminta sedekah)


Ni la Pasar Baru




Suasana dalam Pasar Baru


Nak beli telekong, boleh pergi sini


Siap buat demo la akak ni...nak amik hati customer..



Murah okay.. (semeter dalam RM30 lebih)


Posing tetap posing..



Banyak orang Malaysia kat sini



Serius kain ni cantik2



Kalau nak tempah kot, sila pergi ke kedai ni



Muka letih 


Pilih2, jangan tak pilih


Lepas tu, kami pergi makan dulu di salah sebuah restoran yg halal disana...Sangat2 digalakkan untuk pergi ke restoran tersebut =)


Tengah2 jalan ada orang ni -UNIK-


Ni dia!









Okay, banyak posing sebenarnye sementara tunggu makanan =)


Lepas tu, kami pergi ke Factory Outlet. Kat sini barang2 berjenama boleh didapati dgn harga yg murah..tak banyak tangkap gambo sbb sebok memilih..huhu





Akhir sekali, kami telah pergi ke Paris Van Java. Salah satu mall kat Bandung...Untuk dinner pun beli kat sini..macam2 ada, tapi pastikan yg halalan toyyiban =)


Berbeza tak ejaan die



Jenama kat sane...








Yeay.....bila da jalan2 n shopping2 kami bersiap2 untuk pulang ke hotel bagi menyimpan energy untuk esok hari...hoorreyyy..letih, makan n sleep...zzZZzzZZ

Sambung lagi ye lepas hD balik dari Krabi...InsyaAllah esok (Khamis) sampai ahad... 20-23 Mac 2014

JZKK







No comments:

Post a Comment